Blogger ve WordPress Sitelerinize Banner Yapın Ücretsiz

23:59 | 0 yorum



Merhabalar, bugün farklı bir konuya değinerek bloğumuza banner alanı oluşturalım istedim. Birçok yeni ve eski blogger kullanıcıları yeri gelir reklam almak ister, yeri gelir reklam alanı oluşturmak ister.
İşte bu yüzden sizler için bir site araştırdım ve buldum. Bu site ile ister WordPress ister Blogger kullanıcısı olun hiç fark etmez. Çok kullanışlı olacağından emin olabilirsiniz. Banner çeşitleri 32 tane sayabildim ve daha fazlasının mevcut olduğunu belirtebilirim. 

Önce ben bir örnek göstermek istiyorum;

Bu ve daha çeşitleri mevcut. İstediğiniz alana koyabilirsiniz. İster reklam amaçlı isterseniz sitenizi tanıtma amaçlı tanıtım bannerleri oluşturabilirsiniz.
Şimdi sizde bir banner oluşturabilirsiniz !

Link: http://www.flashvortex.com/index.php?action=category&categoryId=1&page=1

Aşağıdaki resim en son halidir;

Kategori: , , , , ,

0 yorum